وب سایت رسمی کفش برند اکو
تاریخچه شرکت اکو ecco و داستان محصولات این برند

خرید کفش اکو ecco اورجینال با پایین ترین قیمت فقط در اکو ایران

همه چیز بر اساس پا شروع می شود. هنگامی که« دغدغه کمپانیهای دیگر تولید کفش است، توجه ما روی پای شما متمرکز است. اینکه پا چگونه عمل می کند، چگونه واکنش نشان می دهد، چگونه همه ۵۲ استخوان و ۵۶ مفصل آن می توانند شما را به حرکت درآورند. فقط با دانستن همه مطالب راجع به پا است که می توان راحت ترین کفشهای دنیا را تولید کرد .»

این فلسفه شرکتی است که یکی از راحت ‌ترین پاپوش‌ها را در دنیا تهیه می‌کند.

شرکت اکو یک شرکت دانمارکی است که در سال ۱۹۶۳ و توسط «کارل توسبای» بنیان نهاده شده است.

 

وب سایت رسمی کفش برند اکو

در زندگی‌نامه بنیان‌گذار این شرکت آمده است: «کارل توسبای»رویایی داشت، او آرزو داشت که کارخانه تولید کفشی از آن خود داشته باشد تا کفشی بسازد که نه تنها پاپوش باشد بلکه پا در آن به راحتی و آسایش کامل قرار بگیرد. در اواخر دهه سوم از زندگی اش در یک کارخانه کفش‌سازی استخدام شد و در نهایت خانواده‌اش شغلی که داشتند را رها کردند، خانه‌ای را که در آن سکونت داشتند و تنها دارایی‌شان بود فروختند و به سواحل جنوبی دانمارک مهاجرت کردند و در آن ‌جا در یک کارخانه‌ از کار افتاده و خالی شروع به ساختن کفش کردند.
آن کارخانه حالا تبدیل به یکی از بهترین کارخانه‌های تولید کفش دردنیا شده است.
«اِکو» حالا ۳۳۰۰ مغازه در سراسر دنیا دارد و هرساله ۱۲۰ تا ۱۵۰ مغازه جدید را افتتاح می‌کند. این کمپانی به جز مدل‌های مختلف کفش و چکمه، کیف، کوله پشتی و چمدان هم تولید می‌کند.

ecco

وب سایت رسمی کفش برند اکو
کفش زنانه و مردانه اکو

تاریخچه شرکت اکو  ecco

تاریخ تاسیس : ۱۹۶۳
بنیانگذاران : Karl Toosbuy
دفتر مرکزی : بردبرو، دانمارک
افراد کلیدی : ( Dieter Kasprzak مدیر عامل اجرایی )   –   ( Hanni Toosbuy Kasprzak – رئیس هیئت مدیره )
محصولات : کفش و کیف
درآمد : ۱٫۳ میلیارد یورو (۲۰۱۵)
کارکنان : بیش از ۱۹٬۰۰۰

در سال ۱۹۶۳ کارخانه کیف و کفش ECCO در دانمارک تاسیس شد. چند سال بعد ECCO اولین روش پیشرفته خود را در تولید کفش به کار گرفت و تولید چرم با کیفیت مورد نیاز برای کفش‌هایش را نیز آغاز کرد. در سال ۱۹۹۱ کفش‌هاى ECCO به انتخاب برتر دربار سلطنتى دانمارک تبدیل شد. امروزه ECCO داراى کارخانه‌هایى در تایلند، اندونزى، چین، پرتغال و اسلواکى است و به علاوه جزء پنج تولید کننده برتر چرم در دنیاست. تلاش و تعهد ECCO برای تعالی و اشتیاقش برای نوآوری سبب شده که پایه کارش همواره بر کیفیت قرار گیرد. ECCO به تمام جزییات بیشترین توجه ممکن را می‌کند و معتقد است که کفش باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که فرم پا را به خود بگیرد، نه اینکه پا فرم کفش را بگیرد. ECCO حتی چرم مورد نیازش را هم با شیوه‌های دباغی‌ پیشرفته خودش تولید می‌کند تا کیفیت محصولات کاملا تحت کنترل باشند.

 

وب سایت رسمی کفش برند اکو
کفش راحتی زنانه اکو کد T09150351707 برند اکو ecco کاملا اورجینال و دارای بیلد نامبر اصل 
کفش های برند اکو ecco با ساختاری کاملا استاندارد بسیار سبک و راحت 
و کاملا طبق استاندارد های جهانی کفش ساخته شده است

تولید

اکو دارای فروشگاه هایی در هلند، تایلند، اندونزی و چین است.

اکو در میان پیشگامان تولید و تبدیل چرم در صنایعی مانند مد، ورزش و خودرو است.

اکو سرمایه گذاری گسترده ای در زمینه تحقیق درباره نحوه کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی فرایند تولید محصولات خود انجام داده است.

حدود ۸۰ درصد کفش های ecco در کارخانه های اصلی این برند در کشور های پرتغال، اسلواکی، تایلند، اندونزی و چین تولید می گردند.

سایر کفش ها نیز که در کشورهایی نظیر هند تولید می گردند تحت لیسانس این برند قرار دارند.

پس از پیشرفت و گسترش اینترنت و فضای آنلاین ecco نیز از این قافله عقب نماند و در این حوزه نیست در بسیار از کشور ها فعال است و فروش غیر حضوری و اینترنتی دارد.

 

وب سایت رسمی کفش برند اکو
کفش مردانه چرم کد 5_01033 برند اکو ecco کاملا اورجینال و دارای بیلد نامبر اصل

خرید کفش اکو ecco کاملا اورجینال با پایین ترین قیمت فقط در اکو ایران